Selamat Datang Ke Laman Wira

Sila Hubungi saya untuk keterangan lanjut dan jika ingin memilikinya.:)

Thursday, November 24, 2005

Bidadari (Kebahagiaan Rumahtangga)



Produk Wanita Yang Sayangkan Suami!:)

Rumusan 10 jenis ekstrak tumbuhan herba iaitu sirih,manjakani,kacip Fatimah, jarum emas,akar serapat,serai,asam jawa,kurma,madu dan lain-lain.


Ciri-ciri:-

  1. Membina keyakinan diri dan kebahagiaan rumahtangga
  2. Meningkatkan kesihatan dalaman dan kecantikan.
  3. Mengatasi masalah senggugut dan keputihan
  4. Menghilangkan bau badan & mulut
  5. Menguatkan otot dan menyempitkan faraj
  6. Membina dan mengecutkan rahim
  7. Menegangkan payudara
  8. Membantu merawat luka dalam perut dan selepas pembedahan
  9. Menguatkan sistem kemutan
  10. Menambahkan kolegen dalam badan
  11. Meningkatkan nafsu dan tenaga seksual dan memberi impak positif kepada pasangan semasa hubungan kelamin

  12. Mencantikkan kulit dan menaikkan seri wajah.

  13. Melegakan panas badan
Cara Makan :-

2 sudu makan, 2 kali sehari (pada kebiasaannya, tindakbalas mula
dirasai selepas 2 jam pengambilan) selama sebulan
* selepas sebulan,minum Bidadari 3 kali seminggu untuk mengekalkan sistem dalaman yang telah dibaikpulih oleh Bidadari sepanjang sebulan pertama pengambilannya
* Sebaik-baiknya jangan minum apa-apa air selepas 1 jam pengambilan
Bidadari.
* BIDADARI TIDAK BOLEH DIMINUM SEMASA DATANG HAID- kerana
ketika haid, rahim tengah mengembang kembang, fungsi Bidadari pula untuk
kecutkan rahim
* Wanita mengandung dilarang mengambil Bidadari.

Kisah Benar (Testimonials)

Testimoni 1

Saya masih belum berkahwin.Terfikir utk mencuba produk Bidadari kerana terpegun dgn pengalaman kawan-kawan. Alhamdulillah, produk ini berjaya menyelesaikan masalah keputihan yg merunsingkan saya selama ini.Terimakasi BIDADARI..

Testimoni 2

Alhamdullilah kerana Bidadari telah menyemarakkan semula perasaan saya yg semakin hambar utk melayan suami.Suami saya begitu terkejut dgn perubahan dan benar2 gembira.Payudara saya juga semakin montok .Tak sia2 saya mencuba Bidadari.Semoga rumahtangga saya semakin bahagia.

Testimoni 3

Saya sungguh berbangga kerana dengan mengamalkan Bidadari, hubungan saya dan pasangan semakin intim.Kami seperti pasangan yang baru di ijabkabulkan. Saya juga berjaya melaksanakan "tugas" dengan begitu berkualiti.Itu adalah luahan pasangan setelah saya mengamalkan Bidadari.Terimakasih kepada mereka yg mengenalkan Bidadari kpd saya.

Testimoni 4

Saya seorang ibu dan mempunyai 2 orang anak. Sebelum ini saya cukup sedih bila pasangan saya komen tidak cukup nikmat utk bersama kerana bahagian sulit semakin longgar.Kini , dia sungguh gembira bila merasakan satu "keajaiban" telah terjadi.Saya kini sungguh berbangga kerana hanya sebotol Bidadari telah membolehkan saya melaksanakan tanggung jawab dengan lebih sempurna.


2 Comments:

  • At 9:40 PM, Blogger Insyirah said…

    bagaimana pula kalau ibu yang sedang menyusukan badan anaknya? bolehkan diamalkan dan tidak ada kesan sampingan kah pada bayi yang menyusu?

     
  • At 8:11 PM, Blogger Zarawi Rawana said…

    Tiada kesan sampingan kepada bayi dan ianya bagus untuk kesihatan ibu secara menyeluruh. Digalakkan menggunakan Aura seri untuk mandian.:)

     

Post a Comment

<< Home